wtorek, 18 lutego 2014

Nadchodzi!

Witajcie,
chciałabym dzisiaj opowiedzieć Wam trochę o mojej ekscytacji wiosną, której choć co prawda jeszcze nie ma ani na dworze, ani w kalendarzu , to czuję że się zbliża, słyszę pierwsze kroki, jakie stawia zmierzając w naszą stronę i absolutnie nie dopuszczam do siebie myśli, że zima jeszcze mogłaby zatarasować jej drogę. Nie znoszę tej paskudnej pory roku, która wydaje mi się trwać najdłużej ze wszystkich, nie robi na mnie wrażenia biała aura, no i jestem potwornym zmarzluchem, a mimo wszystko nie noszę czapek, przez co dorobiłam się zapalenia ucha.
W tym roku trafiły mi się fantastyczne ferie, ponieważ przez cały czas świeci słońce i jest + 9 stopni. I robię wszystko to, na co mam ochotę.
Nie wiem co takiego jest we wiośnie,  ale mimo że w życiu nie układa mi się najlepiej, to potrafię się uśmiechnąć i cieszyć z nowego dnia. Chce mi się rano wstać, nawet jeśli jestem niewyspana, chce mi się postarać, zawalczyć, uwierzyć.
Nic nigdy nie smakuje, nie pachnie, nie wygląda, nie brzmi lepiej jak wiosną.
Pierwsze kwiaty, ptaki, owoce, pocałunki, wiatr, deszcz, nowe kolekcje ubrań w sklepach w odcieniach nieba, ziemi, promieni słonecznych, lodów truskawkowych i mięty, lżejszy płaszcz i buty.
I nawet jeśli zaskoczy nas w między czasie jeszcze nie raz powiew chłodu, to miło jest mieć tę świadomość, że wiosna jest o wiele bliżej niż dalej.






























No i ja na zakończenie... 

XOXO

7 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam wiosnę! :)
    Podoba mi się ostatnie zdjęcie, ogólnie lubię takie zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mojej babci zakwitły w ogródku krokusy to z pewnością musi być wiosna. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę jak miło, że się pokazałaś :-) Też cieszę się na przyjście wiosny i czuję, że jest tuż tuż :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wiosnę :)
    Boskie masz włosy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba być dobrej myśli, że zima już nie powróci. Wiosną wszystko rodzi się do życia i takie fajne powietrze się wyczuwa:)

    OdpowiedzUsuń